Otthonról, saját irodából, saját rezsiköltségen vállalom az Ön vállalkozásának virtuális asszisztenciáját.

Kisvállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak, szabadúszóknak......   teljes körű adminisztrációs, ügyviteli szolgáltatás, igény esetén postai, hivatali ügyintézéssel is.


Vállalt feladatok, munkarészek a teljesség igénye nélkül:



- a cég elektronikus dokumentumainak iktatása

- papíralapú dokumentumok postakezelése, iktatása, irattározása, archiválása

- ajánlatok, szerződések, feladat-meghatározók, munkalapok készítése

- számlázás - könyvelő felé átadandó anyagok előkészítése

- szerződés és pénzügyi dokumentumok iktatása, kezelése és irattározása, archiválása 

- a cég ügyviteléhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó dokumentumok iktatása, kezelése és irattározása - adatrögzítés

- pályázati kiírások figyelése - pályázati dokumentációk összeállítása önállóan

- a szerződött projektekhez kapcsolódó szolgáltatás folyamatainak ismerete, nyomon követése

- részvétel munkaerő szerzéssel és felvétellel kapcsolatos feladatokban

- kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal, beszállítókkal

- marketingfeladatok

- webáruház működtetés-kezelés - ügyfélszolgálat a hozzájuk tartozó adminisztrációval 

- banki – postai ügyintézés